Tizenkettedik alkalommal nyerte el a Superbrands díjat a WHIRLPOOL Magyarország Kft.

„Bízunk benne, hogy jelölésünk és díjazásunk mindazon értékek helyes képviseletének a visszatükröződése mely értékek a fogyasztók számára is kézzel foghatóvá válnak készülékeink megvásárlásával.” nyilatkozta Huczka István, Whirlpool Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.

A Whirlpool 12. alkalommal a Superbrands díjazottak között

A díj olyan pozitív visszajelzés a brandről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják márkánk eddigi sikerességét és hitelességét.
„A valahova tartozás érzése szinte minden ember alapvető vágya. Életünk legfontosabb egysége a Család. Otthonunk a mentsvár a napjaink túlterhelt világában.

Ebbe a harmóniába bekerülni nagy megtiszteltetés és felelősség. Nap mint nap háztartások százaiba, ezreibe választják készülékeinket új családtagnak, bízva a márkánk nyújtotta minőségben és szolgáltatásokban. Csapatunk a világ minden táján azonos célért dolgozik: beteljesíteni mindazt amit a Vásárlóink elvárnak tőlünk , részévé válni a harmóniának és észrevétlennek maradni, úgy, hogy a megjelenő fogyasztói igények mind kielégítésre kerülnek.

Tisztelettel köszönjük Super Brands díjunkat melyet már 12. alkalommal szavazott meg számunkra a szakértői bizottság, és immáron 5.alkalommal kaptuk meg a Business Super Brands elismerést is. Bízunk benne, hogy jelölésünk és díjazásunk mindazon értékek helyes képviseletének a visszatükröződése mely értékek a fogyasztók számára is kézzel foghatóvá válnak készülékeink megvásárlásával.” nyilatkozta Huczka István, Whirlpool Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.

Huczka István

Whirlpool Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója

 

A Superbrands Program és díj

Idén huszonegy éve, hogy a marketinggel és kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek útjára indították a Superbrands Programot Nagy-Britanniában. A cél kettős volt: a kiemelkedő márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák felmutatása. A program az indulás óta a világ minden részén ismertté vált, ma már közel 90 országban jelent különleges minősítést a Superbrands cím. Valamennyi országban kiemelt szerep és felelősség hárul a zsűrire, ezért kizárólag magasan elismert notabilitások kerülhetnek be a bizottságba. A független grémium tagjai a feladatot társadalmi alapon végzik.

Az elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és a hazai márkáknak
példát mutat a sikeres márkaépítéshez. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet. A Superbrands nagy hangsúlyt fektet a fogyasztók elérésére így a bizottság értékelése 2016-ban is kiegészült a GfK Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertség és kedveltség kutatással.

ÉRDEKESSÉGEK A WHIRLPOOLRÓL

MÁRKATÖRTÉNET

A Whirlpool története az első világháború előtt kezdődött. Az Upton család 1911-ben, a Michigan állambeli Benton Harbourban alapította meg az Upton Ltd.-et, és kezdte meg saját találmányának, az elektromos mángorlógépnek, a jelenlegi elektromos mosógép elődjének a nagyüzemi gyártását. A céget 1946-ban a tőzsdére vitték, majd 1950-ben Whirlpool Corporationnek nevezték el. Ettől kezdve egyre gyorsuló ütemben kellett bővíteni a termékválasztékot, mosógépek, hűtőgépek, tűzhelyek, légkondicionálók kerültek a piacra, és a Whirlpool készítette el az első űrkonyhát, amelyet a Gemini, az Apollo és Skylab űrhajókon is használtak. 1986-ban a Corporation már piacvezető volt az Egyesült Államokban, minden második mosógépet a Whirlpool gyártotta és adta el. Ekkor határozta el a vezetés, hogy globális céget épít a következő évtizedekben, ezért 1992-ben megindult a vállalat terjeszkedése Közép-Kelet-Európában: a következő években Lengyelországban, Csehszlovákiában, Bulgáriában és Romániában alakult meg Whirlpool-leányvállalat, a szlovákiai Poprádon pedig közel 100 millió dollár befektetéssel létrejött Közép-Európa legnagyobb mosógép-gyártóbázisa. A Whirlpool Corporation 1992-ben létrehozta magyarországi leányvállalatát, s a több évtizedes fennállás alatt a Whirlpool Magyarországon is vezető háztartásigép-márkává vált.

A TERMÉKEK

A Whirlpool márkához tartozó háztartási gépek, berendezések lefedik a teljes vertikumot: a beépíthető és szabadonálló készülékek kiszolgálják mind a tisztítás (mosógépek, mosogatógépek), mind a hűtés (hűtőgépek, fagyasztók, légkondicionálók), mind pedig a főzés (tűzhelyek, főzőlapok, mikrohullámú sütők) valamennyi funkcióját. Összességében és egyenként is a világ élvonalát képviselik. Vélhetően ez az oka annak is, hogy világszerte tízből nyolc otthonban legalább egy készülékük megtalálható. 2015-ben a Whirlpool EMEA több mint 25 millió terméket szállított 140 országba. A GfK adatai szerint 2015-ben a Whirlpool Magyarországon piacvezető a szabadonálló mosógépek (27,4 százalék) és szárítógépek (30,6 százalék) kategóriájában. A beépíthető termékkategóriában pedig márkaszinten 26,1 százalékkal szintén piacvezető.

INNOVÁCIÓ

A Whirlpool története egyet jelent az innovatív szellem érvényesülésével: a vállalat az első automata mosógépet már 1948-ban megalkotta, melyet követett az első Whirlpool
mikrohullámú sütő 1957-ben, majd az első háromajtós kombinált hűtőszekrény 1991-ben és 1996-tól az egyedülálló Crisp technológia alkalmazása a mikrohullámú sütésben. Hasonlóan egyedi Whirlpool-találmányok: a Supreme Care mosási technológia vagy a mosogatógépekben a Power Dry szárítási technológia haszálata.
A Whirlpool márka jelenlegi teljes termékvonalának közös jellemzőjeként fejlesztették ki az úgynevezett 6. Érzék technológiát. Ez a Whirlpool készülékeiben található szenzorok összefoglaló neve: érzékelik és szabályozzák a készülék működését, alkalmazkodnak a változó környezethez és elvárásokhoz. A technológia modellenként eltérő lehet, de a 6. Érzék technológiát arra tervezték, hogy időt, energiát és pénzt takarítsanak meg. Csupán 2014 óta 330 új szabadalmat jegyez a Whirlpool az EMEA-régióban.

MÁRKAÉRTÉK

A Whirlpool értékrendjében a legfontosabb rendelkezésre álló erőforrás az idő. Ezért otthoni megoldásaikat folyamatosan úgy tervezik, hogy minden egyes percből a legtöbbet lehessen kihozni. A mérnöki vázlatoktól kezdve a gyártási folyamatokig mindenütt a felhasználót tartják szem előtt. Ez a szemlélet teszi lehetővé, hogy nagyban gondolkodjanak, és olyan megoldásokat kínáljanak, mint azelőtt soha.
Mindez a termékekben testet öltő értékrend olyan vállalati alapértékekre épül – tisztelet, feddhetetlenség, sokszínűség, csapatmunka, győztes szellem –, amelyek elengedhetetlenek magának a márkaértéknek a maradéktalan érvényesüléséhez.
A Whirlpool Magyarország különösen büszke arra, hogy évről évre kiérdemli a Superbrands és Business Superbrands díjakat. Az idei évben Magyarországon 12. alkalommal nyeri el –folyamatosan! – a díjat.

CSR

A Whirlpool Magyarország Kft. – a termékek környezettudatos, környezetbarát kivitelén túl – kiemelten fontosnak tekinti a társadalmi felelősségvállalást. Támogatja többek között a Habitat for Humanity, az UNICEF nemzetközi programjait, együttműködést folytat a Magyar Ökumenikus Segélyszervezettel. Ennek keretében a Whirlpool a segélyszervezet számos, családokat és gyereket támogató intézményét szerelte fel adományként korszerű és energiatakarékos készülékkel, illetve segített katasztrófákban vagy más krízishelyzetben mindenüket elvesztett családokat. A Whirpool Magyarország vezetői, munkatársai és készülékei több esetben fontos szerephez jutottak a segélyszervezet figyelemfelhívó és adománygyűjtő akcióiban is. Így például a rendszerint évente adventkor megrendezésre kerülő adománygyűjtésen, amikor az 1353-as adományvonalra 1353 darab mézeskalács szív megsütésével hívja fel a figyelmet a segélyszervezet a Whirlpoollal együtt. Az Országos Adventi Pénzadománygyűjtés keretében a Bazilika előtt működtetett a segélyszervezet egy mézeskalácsszív-sütő pontot, ahol önkéntesek Whirlpool sütőkben süthették meg az adományozóknak köszönetként készülő, szív alakú süteményeket. A Whirlpool nagyvállalati szinten összesen 470 ezer eurót, 2500 készüléket adományozott, 110 nonprofit szervezetet segített, 55 ezer ember részvételével, 60 ezer dolgozói önkéntes órával világszerte.

MÉRFÖLDKÖVEK

1911: az Upton Machine Company megalapítása

1950: a Whirlpool Company megszületése

1986: a KitchenAid brand megvásárlása

1989: a Whirlpool európai jelenlétének kezdete

1992: a Whirlpool Magyarország Kft. megalapítása

2007: az amerikai Maytag Corporation megvásárlása, ezzel piacvezető pozíció elérése

2014: az Indesit Company megvásárlása (Hotpoint, Ariston és Indesit brandekkel)

2015: a globális és vezető pozíció megszilárdítása

A WHIRLPOOL MÁRKA SZÁMOKBAN

– No. 1 nagyháztartásigép-gyártó a világon (NYSC: WHR)
– 21 milliárd dollár éves árbevétel 2015-ben (Whirlpool Corporation)
– 5 milliárd euró értékű eladás 2015-ben (Whirlpool EMEA régió)
– 97 000 dolgozó világszerte
– évi 1 milliárd dolláros befektetés a K+F központokba
– 70 millió eladott termék a világ több mint 170 országában
– 70 gyártási és K+F központ

A Whirlpool Corporation vállalatról: A Whirlpool Corporation (NYSE: WHR) a világ első számú háztartási nagygép gyártója, éves árbevétele mintegy 21 milliárd dollár, 97 000 főt foglalkoztat, és 70 gyártási és technológiai kutatási központtal rendelkezik a világon a 2015-es adatok szerint. A cég Whirlpool, KitchenAid, Maytag, Consul, Brastemp, Amana, Bauknecht, Jenn-Air, Indesit és más ismert márkákat forgalmaz csaknem a világ összes országában. A mintegy 24 000 alkalmazottat foglalkoztató Whirlpool EMEA (Európa, Közel-Kelet és Afrika), amely több mint 30 európai országban értékesíti termékeit és nyolc országban rendelkezik gyártólétesítménnyel, a Whirlpool Corporation leányvállalata. A Whirlpool Corp. Európai Irányítási Központja Comerióban, Olaszországban működik. További információk a WhirlpoolCorp.com honlapon olvashatók vagy kövessen minket a

twitteren: @WhirlpoolCorp.
www.whirlpool.hu

A Superbrands-ről bővebben: www.superbrands.hu

Lakáshitel

Nálunk egyedi kamatkedvezmény igénybevételére is van lehetőség.

Minősített Fogyasztóbarát hitellel a törlesztőrészlet a futamidő végéig fix.

Lakástakarék

Korszerűsítené, felújítaná vagy bővítené otthonát?

Lakástakarékkal egyszerű a megoldás.

Személyi kölcsön

Egyszeri nagyobb összegre van szüksége?

A személyi kölcsönt ingatlanfedezet nélkül bármire szabadon felhasználhatja.

Segítünk ingatlanfinanszírozással
kapcsolatos tervei megvalósításában.
Érdekel
2019. augusztus 08.

Milyen az ideális fürdő?

Ez egyáltalán nem egyszerű kérdés, hiszen ahányan vagyunk, annyi féle képpen közelítjük meg, hogy számunkra milyen is az ideális fürdő. Van, akinek az alapfelszerelések bőven...

2019. augusztus 05.

Színek és fények – ragyogás minden mennyiségben a legújabb Porcelanosa csempékkel!

A Porcelanosa burkolatok legújabb stúdió-sorozata ragyogó választás mind a konyhába, mind a fürdőszobába . A magas fényt, dinamikus külsőt, és a szép trendszíneket minden bizonnyal...

2019. július 30.

A mindennapi luxus

Amikor azt a szót halljuk, hogy luxus, olykor valami nagyon különleges dologra, valami elérhetetlenre gondolhatunk. Azonban ez nem feltétlenül helyes így, hiszen van számos olyan apró, de...