Tizenkettedik alkalommal nyerte el a Superbrands díjat a WHIRLPOOL Magyarország Kft.

„Bízunk benne, hogy jelölésünk és díjazásunk mindazon értékek helyes képviseletének a visszatükröződése mely értékek a fogyasztók számára is kézzel foghatóvá válnak készülékeink megvásárlásával.” nyilatkozta Huczka István, Whirlpool Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.

A Whirlpool 12. alkalommal a Superbrands díjazottak között

A díj olyan pozitív visszajelzés a brandről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják márkánk eddigi sikerességét és hitelességét.
„A valahova tartozás érzése szinte minden ember alapvető vágya. Életünk legfontosabb egysége a Család. Otthonunk a mentsvár a napjaink túlterhelt világában.

Ebbe a harmóniába bekerülni nagy megtiszteltetés és felelősség. Nap mint nap háztartások százaiba, ezreibe választják készülékeinket új családtagnak, bízva a márkánk nyújtotta minőségben és szolgáltatásokban. Csapatunk a világ minden táján azonos célért dolgozik: beteljesíteni mindazt amit a Vásárlóink elvárnak tőlünk , részévé válni a harmóniának és észrevétlennek maradni, úgy, hogy a megjelenő fogyasztói igények mind kielégítésre kerülnek.

Tisztelettel köszönjük Super Brands díjunkat melyet már 12. alkalommal szavazott meg számunkra a szakértői bizottság, és immáron 5.alkalommal kaptuk meg a Business Super Brands elismerést is. Bízunk benne, hogy jelölésünk és díjazásunk mindazon értékek helyes képviseletének a visszatükröződése mely értékek a fogyasztók számára is kézzel foghatóvá válnak készülékeink megvásárlásával.” nyilatkozta Huczka István, Whirlpool Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.

Huczka István

Whirlpool Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója

 

A Superbrands Program és díj

Idén huszonegy éve, hogy a marketinggel és kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek útjára indították a Superbrands Programot Nagy-Britanniában. A cél kettős volt: a kiemelkedő márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák felmutatása. A program az indulás óta a világ minden részén ismertté vált, ma már közel 90 országban jelent különleges minősítést a Superbrands cím. Valamennyi országban kiemelt szerep és felelősség hárul a zsűrire, ezért kizárólag magasan elismert notabilitások kerülhetnek be a bizottságba. A független grémium tagjai a feladatot társadalmi alapon végzik.

Az elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és a hazai márkáknak
példát mutat a sikeres márkaépítéshez. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet. A Superbrands nagy hangsúlyt fektet a fogyasztók elérésére így a bizottság értékelése 2016-ban is kiegészült a GfK Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertség és kedveltség kutatással.

ÉRDEKESSÉGEK A WHIRLPOOLRÓL

MÁRKATÖRTÉNET

A Whirlpool története az első világháború előtt kezdődött. Az Upton család 1911-ben, a Michigan állambeli Benton Harbourban alapította meg az Upton Ltd.-et, és kezdte meg saját találmányának, az elektromos mángorlógépnek, a jelenlegi elektromos mosógép elődjének a nagyüzemi gyártását. A céget 1946-ban a tőzsdére vitték, majd 1950-ben Whirlpool Corporationnek nevezték el. Ettől kezdve egyre gyorsuló ütemben kellett bővíteni a termékválasztékot, mosógépek, hűtőgépek, tűzhelyek, légkondicionálók kerültek a piacra, és a Whirlpool készítette el az első űrkonyhát, amelyet a Gemini, az Apollo és Skylab űrhajókon is használtak. 1986-ban a Corporation már piacvezető volt az Egyesült Államokban, minden második mosógépet a Whirlpool gyártotta és adta el. Ekkor határozta el a vezetés, hogy globális céget épít a következő évtizedekben, ezért 1992-ben megindult a vállalat terjeszkedése Közép-Kelet-Európában: a következő években Lengyelországban, Csehszlovákiában, Bulgáriában és Romániában alakult meg Whirlpool-leányvállalat, a szlovákiai Poprádon pedig közel 100 millió dollár befektetéssel létrejött Közép-Európa legnagyobb mosógép-gyártóbázisa. A Whirlpool Corporation 1992-ben létrehozta magyarországi leányvállalatát, s a több évtizedes fennállás alatt a Whirlpool Magyarországon is vezető háztartásigép-márkává vált.

A TERMÉKEK

A Whirlpool márkához tartozó háztartási gépek, berendezések lefedik a teljes vertikumot: a beépíthető és szabadonálló készülékek kiszolgálják mind a tisztítás (mosógépek, mosogatógépek), mind a hűtés (hűtőgépek, fagyasztók, légkondicionálók), mind pedig a főzés (tűzhelyek, főzőlapok, mikrohullámú sütők) valamennyi funkcióját. Összességében és egyenként is a világ élvonalát képviselik. Vélhetően ez az oka annak is, hogy világszerte tízből nyolc otthonban legalább egy készülékük megtalálható. 2015-ben a Whirlpool EMEA több mint 25 millió terméket szállított 140 országba. A GfK adatai szerint 2015-ben a Whirlpool Magyarországon piacvezető a szabadonálló mosógépek (27,4 százalék) és szárítógépek (30,6 százalék) kategóriájában. A beépíthető termékkategóriában pedig márkaszinten 26,1 százalékkal szintén piacvezető.

INNOVÁCIÓ

A Whirlpool története egyet jelent az innovatív szellem érvényesülésével: a vállalat az első automata mosógépet már 1948-ban megalkotta, melyet követett az első Whirlpool
mikrohullámú sütő 1957-ben, majd az első háromajtós kombinált hűtőszekrény 1991-ben és 1996-tól az egyedülálló Crisp technológia alkalmazása a mikrohullámú sütésben. Hasonlóan egyedi Whirlpool-találmányok: a Supreme Care mosási technológia vagy a mosogatógépekben a Power Dry szárítási technológia haszálata.
A Whirlpool márka jelenlegi teljes termékvonalának közös jellemzőjeként fejlesztették ki az úgynevezett 6. Érzék technológiát. Ez a Whirlpool készülékeiben található szenzorok összefoglaló neve: érzékelik és szabályozzák a készülék működését, alkalmazkodnak a változó környezethez és elvárásokhoz. A technológia modellenként eltérő lehet, de a 6. Érzék technológiát arra tervezték, hogy időt, energiát és pénzt takarítsanak meg. Csupán 2014 óta 330 új szabadalmat jegyez a Whirlpool az EMEA-régióban.

MÁRKAÉRTÉK

A Whirlpool értékrendjében a legfontosabb rendelkezésre álló erőforrás az idő. Ezért otthoni megoldásaikat folyamatosan úgy tervezik, hogy minden egyes percből a legtöbbet lehessen kihozni. A mérnöki vázlatoktól kezdve a gyártási folyamatokig mindenütt a felhasználót tartják szem előtt. Ez a szemlélet teszi lehetővé, hogy nagyban gondolkodjanak, és olyan megoldásokat kínáljanak, mint azelőtt soha.
Mindez a termékekben testet öltő értékrend olyan vállalati alapértékekre épül – tisztelet, feddhetetlenség, sokszínűség, csapatmunka, győztes szellem –, amelyek elengedhetetlenek magának a márkaértéknek a maradéktalan érvényesüléséhez.
A Whirlpool Magyarország különösen büszke arra, hogy évről évre kiérdemli a Superbrands és Business Superbrands díjakat. Az idei évben Magyarországon 12. alkalommal nyeri el –folyamatosan! – a díjat.

CSR

A Whirlpool Magyarország Kft. – a termékek környezettudatos, környezetbarát kivitelén túl – kiemelten fontosnak tekinti a társadalmi felelősségvállalást. Támogatja többek között a Habitat for Humanity, az UNICEF nemzetközi programjait, együttműködést folytat a Magyar Ökumenikus Segélyszervezettel. Ennek keretében a Whirlpool a segélyszervezet számos, családokat és gyereket támogató intézményét szerelte fel adományként korszerű és energiatakarékos készülékkel, illetve segített katasztrófákban vagy más krízishelyzetben mindenüket elvesztett családokat. A Whirpool Magyarország vezetői, munkatársai és készülékei több esetben fontos szerephez jutottak a segélyszervezet figyelemfelhívó és adománygyűjtő akcióiban is. Így például a rendszerint évente adventkor megrendezésre kerülő adománygyűjtésen, amikor az 1353-as adományvonalra 1353 darab mézeskalács szív megsütésével hívja fel a figyelmet a segélyszervezet a Whirlpoollal együtt. Az Országos Adventi Pénzadománygyűjtés keretében a Bazilika előtt működtetett a segélyszervezet egy mézeskalácsszív-sütő pontot, ahol önkéntesek Whirlpool sütőkben süthették meg az adományozóknak köszönetként készülő, szív alakú süteményeket. A Whirlpool nagyvállalati szinten összesen 470 ezer eurót, 2500 készüléket adományozott, 110 nonprofit szervezetet segített, 55 ezer ember részvételével, 60 ezer dolgozói önkéntes órával világszerte.

MÉRFÖLDKÖVEK

1911: az Upton Machine Company megalapítása

1950: a Whirlpool Company megszületése

1986: a KitchenAid brand megvásárlása

1989: a Whirlpool európai jelenlétének kezdete

1992: a Whirlpool Magyarország Kft. megalapítása

2007: az amerikai Maytag Corporation megvásárlása, ezzel piacvezető pozíció elérése

2014: az Indesit Company megvásárlása (Hotpoint, Ariston és Indesit brandekkel)

2015: a globális és vezető pozíció megszilárdítása

A WHIRLPOOL MÁRKA SZÁMOKBAN

– No. 1 nagyháztartásigép-gyártó a világon (NYSC: WHR)
– 21 milliárd dollár éves árbevétel 2015-ben (Whirlpool Corporation)
– 5 milliárd euró értékű eladás 2015-ben (Whirlpool EMEA régió)
– 97 000 dolgozó világszerte
– évi 1 milliárd dolláros befektetés a K+F központokba
– 70 millió eladott termék a világ több mint 170 országában
– 70 gyártási és K+F központ

A Whirlpool Corporation vállalatról: A Whirlpool Corporation (NYSE: WHR) a világ első számú háztartási nagygép gyártója, éves árbevétele mintegy 21 milliárd dollár, 97 000 főt foglalkoztat, és 70 gyártási és technológiai kutatási központtal rendelkezik a világon a 2015-es adatok szerint. A cég Whirlpool, KitchenAid, Maytag, Consul, Brastemp, Amana, Bauknecht, Jenn-Air, Indesit és más ismert márkákat forgalmaz csaknem a világ összes országában. A mintegy 24 000 alkalmazottat foglalkoztató Whirlpool EMEA (Európa, Közel-Kelet és Afrika), amely több mint 30 európai országban értékesíti termékeit és nyolc országban rendelkezik gyártólétesítménnyel, a Whirlpool Corporation leányvállalata. A Whirlpool Corp. Európai Irányítási Központja Comerióban, Olaszországban működik. További információk a WhirlpoolCorp.com honlapon olvashatók vagy kövessen minket a

twitteren: @WhirlpoolCorp.
www.whirlpool.hu

A Superbrands-ről bővebben: www.superbrands.hu

Lakáshitel

Nálunk egyedi kamatkedvezmény igénybevételére is van lehetőség.

Minősített Fogyasztóbarát hitellel a törlesztőrészlet a futamidő végéig fix.

Lakástakarék

Korszerűsítené, felújítaná vagy bővítené otthonát?

Lakástakarékkal egyszerű a megoldás.

Személyi kölcsön

Egyszeri nagyobb összegre van szüksége?

A személyi kölcsönt ingatlanfedezet nélkül bármire szabadon felhasználhatja.

Segítünk ingatlanfinanszírozással
kapcsolatos tervei megvalósításában.
Érdekel
2019. október 01.

A fürdőzés jótékony hatásai

Jönnek a hűvösebb időszakok… A meghűlések és az év végi stresszes hajrá elejét vehetjük, sőt ezeket kúrálhatjuk is egy kellemes, forró kádfürdővel, mely valóban csodákra...

2019. szeptember 23.

Így hozzuk ki legtöbbet az őszből – wellness a fürdőszobában

Hamarosan vége az indián nyárnak. Előkerülnek a vastag pulóverek és sálak, a csizmák, a puha plédek – beköszönt az ősz. Ez az évszak sokszor gyönyörű, sokszor azonban lehangoló...

2019. szeptember 14.

5 alapszabály, hogy a lehető legjobban tudja kihasználni a nagy fürdőszobáját

Általában az szokott a probléma lenni, hogy túl kicsi a fürdőszoba. Ha azonban Önnél nem ez a kiindulópont, és Ön azon szerencsések közé tartozik, akik tágas és fényes...