Beszéljünk a mosnivalóról

Az internetes csatlakozás háztartási készülékeinkhez gyakori beszédtéma napjainkban. De valójában hogyan segíthet ez az embereknek? Ma ez az egyik téma amivel foglalkozunk!

A Whirlpool Corporation szerint – aki az első olyan vállalat, amely piacra dobta az internethez csatlakozó berendezések teljesen összehangolt családját –az internethez csatlakozó termékeknek ténylegesen javítaniuk kell az emberek mindennapi életét. A vállalat ennek a filozófiának a jegyében alkotta meg az internethez csatlakozó berendezéseit.

A Whirlpool Supreme Care prémium családjában megtalálható az intelligens mosógép-szárítógép páros, amely bárhonnan irányítható az intuitív 6. ÉRZÉK LIVE alkalmazással, okostelefon vagy tablet segítségével. Az alkalmazáson keresztül párbeszéd folyik a mosógép és a szárítógép között: A 6. ÉRZÉK LIVE alkalmazás megadja a szárítónak a mosógépben lévő mosnivaló fajtáját és a centrifuga sebességét, a szárító pedig automatikusan a mosógéphez igazítja a megfelelő szárítási programját. A felhasználónak csupán meg kell adnia, hogy mit szeretne, és az alkalmazás javaslatot tesz a legjobb programra, így leegyszerűsíti a mosási folyamatot.

 

Tudta?

…hogy nem kell hazasietnie amiatt, hogy kipakolja a tiszta ruhát a mosógépből? A FreshCare
funkció a mosás után tovább mozgatja a ruhaneműt, akár hat órán át, hogy a ruha tapintása és illata friss maradjon, és hogy csökkenjen gyűrődés miatti vasalás szükségessége.

…hogy a 6. ÉRZÉK LIVE alkalmazás tájékoztatja Önt a különböző programok költségéről, energia- és vízfogyasztásáról? Javaslatokat ad arra, hogyan használhatja a legoptimálisabban a Supreme Care berendezéseket – például hogyan aknázhatja ki az alacsonyabb áramdíjakat.

…hogy ezentúl nem kell találgatnia, hogy mennyi mosószerre van szükség, mivel a PrecisionDose technológia pontosan a megfelelő mennyiségű mosószert adagolja minden mosásnál? Mindössze a programot kell kiválasztania a 6. ÉRZÉK LIVE alkalmazással, és évente akár 12 liter mosószert is megtakaríthat1 (kizárólag a 12 kg-is típusnál).

…hogy tanácsot is kérhet a 6. ÉRZÉK LIVE alkalmazástól? Kérdezze meg, hogyan moshatja ki kedvenc farmerját, gyapjú pulóverét vagy selyem blúzát, és az alkalmazás megtanítja Önnek a különböző programokat és azok legjobb felhasználását.

…hogy a Whirlpool új kutatása szerint2 az internethez csatlakozó berendezések bevonják a gyermekeket és a férjeket a házimunkába? Ez azért van, mert a 6. ÉRZÉK LIVE alkalmazás használatát szórakoztatónak találják.

1 Akár 12 liter mosószer megtakarítása évente. 4 kg közepesen szennyezett ruha és koncentrált mosószer. Egy átlagos méretű család esetén.
2 Whirlpool Corporation CUFT használhatósági kutatás eredményei, 2015 júniusa. Ez a kutatás egy kvalitatív jellegű felmérés volt. 2014 és 2015 között az olaszországi Brescia-ban a vizsgálatban 15 családot
interjúvoltak meg több alkalommal a berendezésekkel kapcsolatos tapasztalataikról.

2020. május 21.

Liebherr

A minőség szimbólumának számító Liebherr 60 éve állít elő prémium hűtő­ és fagyasztógépeket, a gyártás napjainkban négy országban történik. Innovatív ötletek, modern...

2020. május 20.

Eglo

Az EGLO márka sokszínűségét a „my light my style - az én lámpám az én stílusom” szlogennel igyekszünk tükrözni. Hosszú történelmi múltunk osztrák gyökerekhez vezet vissza;...

2020. május 19.

Ulica solar

A Magyarország területére eső napenergia besugárzás 457.000 PJ (Peta Joule) /év nagyságú. Az Ulica Solar folyamatosan fejlődő TIER1 besorolású napelemeknek köszönhetően ,ezt az...